Freshdesk hjelper deg med å få mer fornøyde kunder!

Kom i GanG

Freshdesk er en online skybasert programvare for kundeservice. Med Freshdesk sine mange smarte automatiseringer kan du få gjort ting raskere!

Med Freshdesk kan du:
- Samle alle kundesamtalene dine på ett sted, og jobbe mer effektivt
- Lag automatiserte svar og spar tid
- Samarbeid med andre team for å løse problemer raskere

Funksjoner

Felles innboks
Med Freshdesk kan du få oversikt og administrere innkommende supportsaker fra flere kanaler i en innboks.
Automatiserte svar
Gi raske, konsistente svar på vanlige spørsmål ved å lage automtiserte svar.
Flere kanaler
Med Freshdesk kan du samle sammen all kundesupport fra e-post, telefon, chat, sosiale medier og nettside på samme sted.
Rapporter
Ved hjelp av rapporter kan du måle kundetilfretshet, indetifisere problemer og forbedre effektiviteten på kundeservicen.
Øk produktiviteten
Få utbytte av Freshdesks innebygde evner for å automatisere repeterende kundeserviceoppgaver. tildel saker til teamet automatisk basert på nøkkelord og tema.
Kunnskap til kunder
Lag en kunnskapsbase med svar på vanlige spørsmål eller et forum hvor kundene selv kan finne svar på det de lurer på.
Sømløst. Enkelt.
Få alle arbeidsverktøyene du trenger i en og samme pakke.
Kom i gang