Freshservice har alt du trenger til IT-supporten!

Freshservice er en skybasert og moderne IT service desk, som er enkel å bruke og lett å konfigurere.

Freshservice har alt du trenger til IT-service, og programvaren inkluderer blant annet:
- Flere kanaler - automatiser oppgaver og svar på spørsmål via e-post, selvbetjeningsportal, telefon, chat eller personlig.
- Oversiktlig informasjon - Ha oversikt over kontrakter, maskinvare, programvare og andre eiendeler, inkludert alle detaljer fra anskaffelse til utløp.
- Enkel å bruke og sette opp - Freshservice`s moderne og intuitive brukergrensesnitt krever minimal opplæring, og kan tilpasses IT- og andre behov.
- Gamify service desken - gjør servicedesken din til en veldig engasjerende og morsom opplevelse.
- Topp rangert mobilapp - Benytt deg av den best rangerte appen for mobile servicetjenester for iOS og Android.

Funksjoner

Hendelseshåndtering
La brukere stille spørsmål via e-post, selvbetjeningsportal, telefon eller personlig. Spor, prioriter, tilordne og automatiser prosesser for å øke effektiviteten.
Selvbetjeningsportal
Gjør det mulig for brukere å finne svar i kunnskapsbasen selv før de sender inn problemene sine.
Automatisering
Sett opp enkle automatiseringsfunksjoner, og utnytt de innebygde mulighetene for å håndtere all din manuelle oppgaver. Prioriter, kategoriser, tilordne og lukke oppgaver.
Rapporter
Generer forhåndsdefinerte rapporter for hendelser, endringer og eiendeler ved hjelp av forskjellige filtre, eller velg fra de samlede rapportene våre.

Prosjektdashbord
Få full oversikt på alle prosjektene dine på samme sted med vårt forenklede dashbord som viser fremgang i sanntid.
Oppgavestyring
Administrer prosjekter ved å organisere dem i oppgaver og underoppgaver, og tilordne dem enkelt til individuelle eiere.
Sømløst. Enkelt.
Få alle arbeidsverktøyene du trenger i en og samme pakke.
Kom i gang